۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
شهرداری منطقه یک رشت
1396/06/08 رییس ناحیه سه شهرداری منطقه یک خبر داد: اجرای 31 هزار متر عملیات روکش آسفالت در محلات ناحیه سه منطقه یک در طول 3 ماه اخیر
رییس ناحیه سه شهرداری منطقه یک خبر داد: اجرای 31 هزار متر عملیات روکش آسفالت در محلات ناحیه سه منطقه یک در طول 3 ماه اخیر

 شهرداری منطقه یک دارای 3 ناحیه و 11 محله است. که روسای نواحی براساس سیاست محله محوری و توزیع خدمات در همه محلات برنامه ها و اقداماتی را در دستور کاری خود دارند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک - مهندس یزدانی در سخنانی به اشاره استقرار 4 محله از 11 محله در ناحیه سه اذعان داشت: این ناحیه در راستای تحقق سیاست محله محوری و ارتقا محلات، املاکی را که تغییر کاربری داده اند را شناسایی و نسبت به تشکیل پرونده و ارسال به کمیسیون ماده صد یا الحاق ماده 42 قانون شهرداری ها اقدام نموده است.

وی در خصوص اقدامات عمرانی محلات ناحیه سه گفت: اجرای عملیات 31 هزار متر مربع روکش آسفالت در محله های نیکمرام، معلم، آزادگان و گلسار، تعویض و همسطح سازی و لایروبی 392 عدد درب منهول، ساخت و نصب 11 عدد تابلو پایه دار راهنمای کوچه ها و 298 عدد تابلو دیواری در محله های معلم و آزادگان از جمله اقدامات اجرایی ناحیه سه شهرداری منطقه یک در طول مدت 3 ماه اخیر بوده است.

رییس ناحیه سه شهرداری منطقه یک در پایان خاطرنشان کرد: تخصیص منابع و ارائه امکانات و خدمات به طور برابر در بین شهروندان و همسطح سازی محلات از مهم ترین برنامه های مدیران شهرداری ها می باشد.

 

 
تعداد بازدید: 641
پرتال محلات
پرتال محلات 1
خبر نامه
اوقات شرعی
ارتباط با ما

  نشانی :

رشت ، بلوار معلم ، چهار راه ویلانج ، شهرداری منطقه یک

تلفن تماس : 33222708-013

پست الکترونیک : mant1.rasht1@yahoo.com

  
 


 

كليه حقوق اين پايگاه متعلق به شهرداري منطقه يك رشت ميباشد.
Powered by DorsaPortal