شهرداری منطقه دو رشت
1402/03/14 سرپرست جدید معاونت شهرسازی و معماری منطقه دو شهرداری رشت منصوب و معارفه شد
سرپرست جدید معاونت شهرسازی و معماری منطقه دو شهرداری رشت منصوب و معارفه شد
 به گزارش واحد ارتباطات منطقه دو شهرداری رشت، مراسم معارفه مهدی تنهایی سرپرست جدید معاونت شهرسازی و معماری منطقه دو شهرداری رشت با حضور ویسی معاون شهرسازی و معماری شهردار رشت، دانش شکیب مدیر منطقه دو، قانع مدیر امور اداری برگزار شد.
 

 

رضا ویسی در این جلسه با اشاره به اینکه حوزه معاونت شهرسازی یکی از مهمترین بخش های سازمانی شهرداری است اظهار داشت: جایگاه معاونت شهرسازی منطقه دو با توجه به قرار گرفتن در محدوده تاریخی و فرهنگی رشت از حساسیت ویژه ای برخوردار است و امید است با شناختی که از معاونت جدید داریم بتوانند با حداکثر تلاش نیازمندی های شهرسازی این منطقه را برآورد کنند.

 

معاون شهرسازی و معماری شهرداری رشت تصریح کرد: حسن خلق در برخورد با ارباب رجوع و تسریع در انجام امور می تواند مالکین را به سوی اخذ پروانه ساخت و در نتیجه افزایش درآمد شهرداری هدایت نماید.

 

دانش شکیب مدیر منطقه دو شهرداری رشت نیز در این جلسه ضمن تبریک انتصاب سرپرست جدید معاونت شهرسازی منطقه و قدردانی از زحمات معاون پیشین اظهار کرد: شهرداری منطقه دو با توجه به قرار گرفتن در حوزه بافت مرکزی از موقعیت بسیار استراتژیک برخوردار است.

 

مدیر منطقه دو شهرداری رشت مهدی تنهایی سرپرست جدید معاونت شهرساز ی این منطقه را از نیروهای باسابقه و توانمند شهرداری رشت در حوزه شهرسازی یادکرد و افزود: ان شاالله ایشان با شناختی که از موقعیت و وضعیت شهرسازی منطقه دارند بتوانند گام های موثری را در راستای اهداف و سیاست های کلان منطقه بردارند.

 

در پایان نیز با اهدای حکمی مهدی تنهایی به عنوان سرپرست جدید معاونت شهرسازی منطقه دو معارفه گردید.

 

لازم به ذکر است پیش از این محمد رضاکاظمیان مسئولیت معاونت شهرسازی منطقه دو را برعهده داشت که به عنوان سرپرست جدید معاونت شهرسازی منطقه سه شهرداری رشت منصوب گردید.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
تعداد بازدید: 2835
تلفن تماس:                  01333329745 الی 6
 دورنگار:                        01333346567
 آدرس:  رشت،خیابان امام خمینی،میدان دکتر حشمت،چله خانه، منطقه دو شهرداری رشت
پست الکترونیک:                    info@rasht.ir
كليه حقوق اين پايگاه متعلق به شهرداري منطقه دو رشت ميباشد.
Powered by DorsaPortal